Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 14:14:49 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/11081 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, 11174 
Paldiski-Padise tee// Hansu// Metsa tee 4 (Kraav) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritavad ehitustööd Teile kuuluval 
kinnistul- EhS § 36 lg 5 p4- Planeeritav ehitus avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndis - EhS § 36 lg 5 p2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26988984>  (menetlus nr: 
430697), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister